Oppskrifter

onsdag 30. mars 2011

En Lilly og mamma dag

I dag hadde jeg Lilly Olava hjemme fra barnehagen. Jeg hadde fri fra skole og jobb og i og med at det er så nydelig vær om dagen tenkte jeg at vi skulle ha en utedag på Ekeberg. Vi tok bussen noe LO synes var kjempegøy og hun ble faktisk litt sinna da vi måtte gå av. Vi har kost oss masse i solen og litt utpå dagen kom en venninne av meg og holdt oss med selskap, kjempekoselig! Noen bilder fra go'dagen vår.

LO elsker å være ute, hun var blid som en sol (helt til vi skulle hjem)..

Lunsj

Dagen vår ble avsluttet med middag hos bestefar sammen med tante Therese. Spareribs, bakt potet og avocadosalat ble servert. NAM, NAM, gleder meg til grillsesongen starter for fult!

1 kommentar:

  1. Så koselig det ser ut. Her har vi også lekeplass bak leiligheten, men det er endel snø der ennå, så det er ikke så mange av lekene som har kommet frem. Nå flytter vi jo snart da, så det kan hende at vi innvesterer i en sandkasse eller noe i sommer. Men det gjennstår å se. Det er jo helt fantastisk å sitte ute i sola om sommeren.

    SvarSlett

Kjempehyggelig om du vil legge igjen en kommentar hos meg. Ha en fortsatt fin dag!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails