Oppskrifter

mandag 24. januar 2011

Sommerferie booket!

I går hadde vi besøk av et vennepar av oss og døtrene deres. Planen var å finne et feriehus i Danmark og det klarte vi. Et fint hus fra 2010 med 4 soverom, 2 bad, 400m fra havet og en kjempe fin barnevennelig uteplass, Perfekt for oss! Vi gleder oss allerede :0) Men etter å ha hatt 3 herlige småjenter lekende rundt i leiligheten noen timer var det alt annet en ryddig her, herlig med mye barneleker, kinamat og diverse andre ting værende der det absolutt ikke skal være. Lettere kaos til tider, og jeg tror vi allel var enige om at vi var glad for at barna tilhører to forskjelige familier... Lilly Olava sovnet som en stein etter besøket var gått, men både LO og jeg våknet opp potte forkjølet i dag morges, så vi har tatt en rolig dag hjemme i dag. Hun fikk seg en laang lur på dagen i dag og etter luren var formen hennes mye bedre, så i morgen blir det nok barnehagen på LO og bachelor på meg.

Herlig barnerot (klarer dere å finne alle 3 jentene på bildet?)

Trøtt LO klar for natten


3 kommentarer:

  1. Wææææh! Har dere planlagt sommerferien alt?! Jøssenamn ;-) Lykke til med Bach-skriving
    Klem//Rebecca

    SvarSlett
  2. Hehe, kanskje litt tidlig ute ja. Men utrolig deilig fått det gjort. Regner med at vi skal finne på noen annet sprell også i løpet av sommeren. X: Dra på landet å besøke dere :O)

    SvarSlett
  3. Å så deilig å ha det unnagjort!:)
    Det må jeg også få gjort snart. Vi var i legoland ifjor og tar nok turen dit iår også!:)

    Ang spørsmålet ditt, så jobber jeg for øyeblikket i skobutikk, men trives ikke særlig godt med arbeidstidene, så kikker hver dag etter noe nytt. Ikke lett....

    Håper du får en fin fredag!:)

    klem June

    SvarSlett

Kjempehyggelig om du vil legge igjen en kommentar hos meg. Ha en fortsatt fin dag!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails