Oppskrifter

tirsdag 25. januar 2011

Postordre

Her om dagen satt jeg og kjedet meg på kvelden. Sikkert mye husarbeid som kunne vært gjort men sånt er så kjipt å begynne med sent på kvelden synes nå jeg. Når jeg kjeder meg, det var ingenting fornuftig å se på TV heller, så pleier det å gå ut over H&M sin nettbutikk og det gjorde neimen meg denne gangen også (med 10 % rabatt, jippi). Og i dag kom pakken i posten med vår/sommerklær både til Lilly Olava og meg.

LO fikk to bukser, to leggings, et olaskjørt og en cardigan.


Jeg fikk leggingns, cardigan, tunica og olajakke. Og venter fortsatt på en kjole og en beige sommerbukse. Dette er allerede hengt inn i skapet så ble ikke noe bilde av det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjempehyggelig om du vil legge igjen en kommentar hos meg. Ha en fortsatt fin dag!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails