Oppskrifter

mandag 25. oktober 2010

Sliten barnehagejente og praksis

Lilly Olava var sliten da jeg hentet henne i barnehagen i dag. Tenk å bli vekket 1,5 time før du egentlig ville ha våknet og lagt 45 min senere en vanlig tid kvelden før. Ikke rart lille jenta mi var sliten i dag. Nå sover hun søtt og håper hun gjør det helt til i morgen tidlig. Jeg må opp kl 05.45 i morgen og skal være på Riksen kl 07.10. Jadda, nå er det praksistid frem til jul! Har kommet på en kjempespennede barnepost så tror perioden kommer til å bli bra. Men litt rart blir det å ikke følge Lilly Olava til barnehagen og ta morgenrutinene med henne, en dag i uken har jeg studiedag og da skal vi sove til vi våkner og ta det rolig før hun tar en tur i barnehagen og jeg leser litt til eksamen.


Lille søte jenta mi ♥ i vognen på vei hjem fra barnehagen


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjempehyggelig om du vil legge igjen en kommentar hos meg. Ha en fortsatt fin dag!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails