Oppskrifter

onsdag 6. oktober 2010

I dag har jeg vært på forsinket 15 mnd kontroll.

I dag tok mamma og jeg bussen til helsestasjonen. Der har jeg ikke vært på veldig lenge og jeg synes det jammen var på tide at mamma tok meg med dit igjen. Når jeg var liten så var vi jo der heele tiden synes jeg! Jeg synes det var litt rart å måtte sitte på den skåla mens mamma og helsesøsteren så på noen tall som kom opp da jeg satt der. 11,8 kg, hva betyr det? Mamma og damen så hvertfall veldig fornøyde ut, "god og rund" sa mamma. Hva mener hun med det?? Og så flyttet de meg over på et langt brett av noe slag og drev og holdt hodet mitt opp til en plankesak mens den andre damen dro i benet mitt. "81 cm", sa hun. Og så sa mamma "såå lang da". Skjønte ikke helt det heller jeg.. Men det var kjempegøy å flytte alle bøkene til damen bort fra hyllen di skulle være i. Skjønner ikke hvorfor mamma og damen drev og satt dem tilbake igjen, det blir jo bare mer jobb på meg?? Jaja, de voksne skjønner ikke alltid hva jeg driver med. Så ble jeg satt på fanget til mamma og mamma holdt meg godt fast. Damen kom med en stoor nål som hun stakk inn i armen min, det gjorde ikke vondt, men når hun trykket på nålen fikk jeg vondt i armen min og begynte å gråte. Men det gikk fort over når damen tok frem en morsom leke som bråkte litt. Og etter at mamma hadde snakket litt mer med damen mens jeg ordnet bøkene hennes, gikk mamma en lang tur i regnet mens jeg sov godt i vognen min!



Hilsen Lilly Olava, snart 16 måneder

1 kommentar:

  1. Så utrolig koselig innlegg. Er 1 kg tyngre og 2 cm mindre enn Maria. Flink du er som går tur i regnet. Håper været kommer seg nå så det blir litt mer frisende å være ute.

    SvarSlett

Kjempehyggelig om du vil legge igjen en kommentar hos meg. Ha en fortsatt fin dag!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails