Oppskrifter

søndag 10. oktober 2010

"Alenemamma"

Fra torsdag morgen til i kveld har jeg vært "alenemamma", Glenn har vært på guttetur i London. Lilly Olava har hatt høstferie fra barnehagen så hun har vært hjemme hver dag. Mens jeg har vært på skolen har tante Therese passet henne og de har kost seg masse! Lilly og jeg har også vært på ekeberg noen turer, både alene og sammen med Ane, Sofie og Mathilde som også har vært alene denne helgen. Jeg har vært skikkelig dårlig på å ta bilder denne tiden men tok noen bilder på ekeberg da Lilly Olava og jeg var der alene en dag.
 Kornmo smaker mye bedre dyppet i sølevann

 Passer på at sauen også får nok mat
 Ute å går
Sklien skal utforskes alle veier


1 kommentar:

  1. Ser ut som dere hadde en koselig tur. Gøy å av og til finne på noe alene også, men kan tenke meg det var greit å få mannen hjem igjen i kveld. Greit å være to. :-) Og lille Lilly Olava syns det blir godt å se pappa igjen i morgen.

    Ønsker dere ei fin uke.

    Klem.

    SvarSlett

Kjempehyggelig om du vil legge igjen en kommentar hos meg. Ha en fortsatt fin dag!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails