Oppskrifter

torsdag 9. september 2010

Wella&Braun - holder farget hår vakkert lenge

I dag har jeg vært på min første bloggevent. Det var kjempehyggelig! Vi var 8 bloggere som fikk stylet håret og fikk informasjon om Wella & Braun sitt nye samarbeid om produkter til farget hår. Vi fikk også en goodiebag med masse flotte produkter. Det ble servert tapas, god drikke og noen søte herligheter som jeg ikke husker hvor kom fra. Et mer utfyllende innlegg om produktene og eventet kommer over helgen da jeg er helt skutt etter en slitsom dag og skal på tur til Geilo i helgen.






Litt om samarbeidet mellom Wella og Braun tatt fra pressemelding 9. september, 2010:

"Wella Professionals anbefaler Braun Satin Hair Colours eksusive varmestylingsverktøy.

For at et vakker farget og stylet hår skal holde seg flott lenge, er det viktig å benytte spesielt utviklede varmestylingsverktøy. Wella Professionals, som er markedsleder innen hårfarge, anbefaler derfor Braun Satin Hair Colour-serien. Denne serien består av tre eksklusivt designete varmestylingsverktøy; en rettetang, en krølltang og en hårføner, alle spesielt utviklet for å beskytte farget hår. Braun Satin Hair Colours Colour-Saver teknologi og dens patenterte keramiske overflate bevarer farget hår opptil 70 prosent lengre og gjør at håret ser mer livfullt og friskt ut."


Ha en god helg alle sammen :O)

1 kommentar:

  1. Men åhhh vad avis jag blir att du får gå på sånt. Jag vill oxå

    SvarSlett

Kjempehyggelig om du vil legge igjen en kommentar hos meg. Ha en fortsatt fin dag!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails