Oppskrifter

torsdag 12. august 2010

Kjære Julenissen!

Dette er mitt første brev til deg :O) Tror ikke jeg helt skjønner hvem du er men jeg prøver for det. Mamma sa at hvis jeg skrev et brev til deg og var snill så kunne det være at jeg fikk det jeg ønsker meg til jul. Sa da prøver jeg; Denne el bilen ønsker jeg meg til jul! Det hadde vært såå kult å kjøre rundt på gårdsplassen med denne til våren igjen! (vet ikke helt hvor jeg skal parkere den enda, men det er mamma og pappa sitt problem...)



Lover å ikke dra deg i skjegget hvis du kommer med denne på julaften :O)

Hilsen Lilly Olava, 14 måneder

2 kommentarer:

  1. Kjære Liily Olava!

    Takk for hyggelig brev, om du er snill fram til jul, så klart jeg kommer innom med en sånn bil til deg. Og jeg håper du ikke skuffer meg, og drar meg i skjegget, det detter så fort av.
    P.S. Hils Mamma.

    Julenissen

    SvarSlett
  2. He he he. Morsomt innlegg. Bilen var ordentlig kul da- Kan forstå at hun ønsker seg den ja. Håper julenissen oppfyller ønsket. ;-)

    Så ut som dere hadde hatt en fin tur på literaturhuset også. Deilig at busturen gikk fint. Tar også en del buss og det er stressende når barna ikke vil sitte stille på bussen.

    Klem.

    SvarSlett

Kjempehyggelig om du vil legge igjen en kommentar hos meg. Ha en fortsatt fin dag!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails