Oppskrifter

søndag 8. august 2010

Bryllup

I går var vi i bryllup til våre venner Kristin og Sverre. Hele dagen var fantastisk og vi koste oss med gode venner og familie av brudeparet til langt på natt. Lilly sov borte alene for første gang og det hadde gått over all forventning så det blir nok en gjentagelse av det om ikke lenge. Kan ikke si det var vondt å sove til jeg våknet av meg selv, selv om det var kl 08 ;O)

Maten var fantastisk og alt falt i smak hos meg hvertfall

Borddekorasjonen, jeg elsker lavendel og synes denne buketten var kjempefin

Og det mest geniale med hele borddekorasjonen var at det var OperaMints inne i bordkortet

Brudeparet ankommer festen :O)


Flere bilder av dagen kommer etterhvert på min samboers hjemmeside, www.glennsvendsen.com. Han var bryllupsfotografen deres.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjempehyggelig om du vil legge igjen en kommentar hos meg. Ha en fortsatt fin dag!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails