Oppskrifter

mandag 7. juni 2010

France - nous en arrivons maintenant!

Jeg er så glad, så glad, jeg har en snill pappa som har bestemt seg for å spandere en uke i Provence på hele familien :O) Kjøp av ny større leilighet, flytting, at jeg er student og foreldrepenger som er slutt hadde egentlig satt en stopper for reise til varmere strøk denne sommeren...men nå er vi så heldig at vi får dratt en tur alikevel! Så da drar vi nedover i midten av juli og får med oss både den franske nationaldagen og bursdagen min der nede. Vi har reist til samme sted nå i 11 år og trives kjempegodt. Hvor det er vil jeg ikke røpe, i fare for at det skal komme alt for mange turister dit, det er en sjult liten pærle som ikke mange vet om. Men jeg gir dere alikevel noen smakebiter på hva som befinner seg der nede.

...stranden...

...utsikt over Provence...

...en del av vår lille herlige landsby...

...får bare lyst til å hoppe utti...

...og for de som ikke har skjønt det enda, der er ikke lurt å drikke vin når man er gravid...

Vi skal også kose oss en uke i Danmark i slutten av august med et vennepar med to barn og kose oss noen dager i Drøbak i begynnelsen av juli, så denne sommeren ser god ut for oss :O)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjempehyggelig om du vil legge igjen en kommentar hos meg. Ha en fortsatt fin dag!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails