Oppskrifter

lørdag 29. mai 2010

Biltur og nytt leketeppe til Lilly

I dag har vi vært på en liten biltur bort til Bryn senter, ca 10 min kjøring. Og, for første gang på lenge kastet ikke Lilly opp på turen. Har fått utallige tips fra jentene på Babyverden juni 09 og på bloggen Sikring av barn i bil som jeg også ble kjent med via Babyverden. Dette er en kjempefin blogg om sikring av barn i bil, anbefaler dere å ta en titt innom. De tipsene som ble prøvd ut i dag var roligere kjøring (selv om dette var vanskelig for min samoer) og drikke kaldt vann før og under bilturen. Jeg satt også bak sammen med henne for å underholde henne på turen. Ingerfær er også nå kjøpt inn og før neste biltur skal jeg lage svak ingefær is-te som hun får 5 min før vi skal dra. Synes hun ser fornøyd ut der hun sitter jeg da


På vei til Bryn kjørte vi også innom Posten for å hente leketeppet som Lilly skal ha på rommet sitt. Kjempefint og hun satt lenge og pelte på de forskjellige tingene på teppet.


Ha en fantastisk ESC kveld alle sammen. Jeg ser vel bare på resultatene kjenner jeg meg rett.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjempehyggelig om du vil legge igjen en kommentar hos meg. Ha en fortsatt fin dag!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails