Oppskrifter

lørdag 10. april 2010

Venner, familie og blogging

Jeg har vel bare vært en aktiv blogger i et par måneder men har enda ikke fortalt de fleste vennenne mine og familien min at jeg har blogg. Selvfølgelig vet samboeren min om bloggen og min beste venninne om den i tilegg til noen få andre venninner. Og noen ganger kommer jeg til å sitte å tenke på hvorfor? Jeg kommer aldri frem til en ordentlig grunn, men tror d må være noe i duren om at jeg har lyst til å drive med noe som ikke alle som kjenner meg som en venn har noe med. Ikke det at jeg tror at "alle jeg kjenner" kommer til å lese gjennom hver eneste bit av bloggen min, men jeg synes det er deilig å gjøre noe ikke alle vet om. Og det er kanskje derfor jeg ikke har fortalt dem eller kommer til å fortelle dem om bloggen den nærmeste fremtid. Synes det er spennende å gjøre noe for noen som ikke "kjenner" meg som person, men bare som en (mamma)blogger og håper at det er noen som finner bloggen min interressant :O)

Jeg har heller ikke kommet så langt at jeg føler meg trygg på å legge ut veldig personlige ting på bloggen min, selv om det er en del jeg har hatt lyst til å skrive om. Og jeg tror at jeg ikke gjør dette pga at jeg er "redd" for at folk som kjenner meg kan komme til å kommentere det når vi møtes og jeg orker ikke tanken på mer sympatisnakk.

Jeg synes det er fantastisk at det er noen som klarer og åpne seg helt for andre på nettet og skriver om akkuratt det de tenker og føler. Både flere blogger jeg leser og på Babyverden er det flere som åpner seg for mennesker på nettet og jeg må vel egentlig si at jeg er litt sjalu på dere som klarer dette. Jeg er vel kanskje ikke tøff nok? Jeg er heller ikke god på å kommentere innlegg på blogger eller på Babyverdenforum som omhandler personlige ting, jeg leser bare igjennom og klikker meg videre, men dette er ikke fordi jeg ikke bryr meg men fordi jeg rett og slett ikke orker å ta stilling til det.

Ja, så ble dette kanskje litt personlig alikevel :-p Men et sted må man jo starte ;O)

1 kommentar:

  1. Man får bara koppla bort och blogga på. Många gånger är det skönt att få berätta för någon hur man känner osv. Det gör jag på bloggen min.

    SvarSlett

Kjempehyggelig om du vil legge igjen en kommentar hos meg. Ha en fortsatt fin dag!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails