Oppskrifter

onsdag 27. januar 2010

Superblogger??

Noen superblogger er jeg ikke... Men en gang i blant tenkte jeg at jeg skulle prøve å skrive litt her (for den ene personen (foreløpig) som vet jeg har denne bloggen) :-p Men nå som jeg er i praksis, koser meg med Lilly etter praksis, gjør praksisoppgaver om kvelden og prøver å slappe av litt i tilegg blir det ikke mye tid til blogging. Men, nå har vi lagt ut leiligheten for salg og den kommer vel på finn.no om et par dager tenker jeg. Så det blir spennende å se hvor mye vi får for den og om vi det hele tatt kommer til å finne oss noe nytt.

Ellers har jeg fått sydd en hoodie til Lilly fra en dame i Sverige som syr på bestilling. Hennes blogg heter Krimskrams og hun syr nesten alt av barneklær på bestilling. Utrolig mye fint der :O) så nå gleder vi oss til hoodien kommer i posten!

2 kommentarer:

Kjempehyggelig om du vil legge igjen en kommentar hos meg. Ha en fortsatt fin dag!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails