Oppskrifter

søndag 24. januar 2010

Rydde/vaske sjau...

Ja, i dag har vi hatt stoor rydding/vasking her, jeg har ikke sett leiligheten så "tom" siden vi flyttet inn her. Gud, så kjedelig å ha det så upersonlig hele tiden. Liker at det ser ut som om det bor mennesker her. Sikkert veldig mange som er uenige med meg her, men når vi har barn så skal det se ut som om det bor barn her synes jeg! Hva gjør vel en leke eller ti som ligger rundt i stua etter L har lagt seg?? Ingenting, jeg synes det er koselig. Vi skal selge leiligheten vår i håp om å få noe større så Lilly kan få sitt eget rom. Og fotografen kommer i morgen... Nå sitter jeg for første gang i dag og slapper litt av så nå er det bare å håpe på at Lilly sover godt så mor får slappet av litt :-p

1 kommentar:

  1. Här ligger det just nu EN leksak på golvet och jag ska nog plocka bort den om ca 5 sekunder :-D

    SvarSlett

Kjempehyggelig om du vil legge igjen en kommentar hos meg. Ha en fortsatt fin dag!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails