Oppskrifter

mandag 20. juni 2011

Kjøkkenhylle og rosetips

Endelig har jeg fått meg en hylle kjøkkenet. Har ønsket meg en hylle av noe slag der lenge, men har ikke funnet noe som har falt helt i smak. Jeg ville ha en med både kroker og plass oppå. Men i forrige uke fant jeg denne på Skeidar som jeg synes var helt perfekt! Koppesettet er kjøpt på marked i Provence og hjertet og blomsterpottene er fra MesterGrønn.


Og på bursdagen til Lilly Olava fikk jeg "gratulerer som sykepleier" roser av tanten til Glenn. I dag var det bare tre fine roser igjen som så litt ensome ut i den store vasen. Jeg klippet av de hele stilken og la en og en i tre glass. Disse pryder nå kjøkkenbordet vårt.




2 kommentarer:

  1. Det var noe kjent med det hjertet der ;) Fin hylle!

    SvarSlett
  2. Det var virkelig en kjempesøt hylle, Linn-Beate, og så smart med en rose i hvert sitt glass! Klok du....
    Klem :)

    SvarSlett

Kjempehyggelig om du vil legge igjen en kommentar hos meg. Ha en fortsatt fin dag!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails