Oppskrifter

torsdag 3. mars 2011

Atsjo - nys - host - hark

Hverdagen vår om dagen. Men endelig er LO tilbake i barnehagen igjen, etter over en uke hjemme. Tror hun synes det var greit, hun så på meg, gav meg en klem, vinket og løp inn til de andre barna ved levering. Hun har sikker kjedet livet av seg de siste dagene, med to foreldre som ikke har vært i form og hun  har måttet være hjemme pga pittelitt feber som har hengt igjen hver kveld.

Jeg ligger på sofaen og slapper av litt og samler krefter for siste innspurt på bacheloroppgaven.

Er dere friske, eller har influensaen tatt dere også?


3 kommentarer:

  1. Så kjedelig å være syk. I alle fall når du skal skrive oppgave.

    Her er vi friske alle sammen....bank i bordet!!!

    SvarSlett
  2. Off, sykdom er no dritt.
    Her har vi vært hjemme noen dager alle mann. Minstemor er tilbake i barnehagen, mens mor og storesøster fremdeles ligger hjemme....
    God bedring! :)

    SvarSlett
  3. Nå skal jeg vel ikke skryte for mye, for da blir jeg vel syk vel. men heldigvis så har jeg suppet unna den værste forkjølelsen i vinter. Nå er jeg gravid da, så jeg er jo egentlig sånn sett forkjøla konstant, men jeg har ikke feber og sånt.

    SvarSlett

Kjempehyggelig om du vil legge igjen en kommentar hos meg. Ha en fortsatt fin dag!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails