Oppskrifter

tirsdag 15. februar 2011

Morsdag

Søndag var det som sikkert alle vet, morsdag. Jeg skulle jobbe dagvakt og måtte derfor opp grytidelig. Da jeg kom inn på kjøkkenet på morgenkvisten stod det roser på kjøkkenbordet med et hyggelig kort til ♥ Da ble det litt lettere å våkne ordentlig. Glenn hadde jobbet på Grand Prix og hadde ordnet rosene da han kom hjem og jeg sov.



Fredag fikk jeg også med hjem et kjempefint kort fra Lilly Olava som de hadde laget i barnehagen.

Og da jeg var vel hjemme fra jobb fikk vi besøk av to vennepar med barn. Vi bestilte pizza og koste oss :O)

BarneTV titting

En perfekt morsdag!



1 kommentar:

  1. Så kjempekoselig Linn-Beate! Du fortjener sannelig både roser fra Glenn og kort fra LO.
    Oppmuntring i hverdagen det!
    Klem :o)

    SvarSlett

Kjempehyggelig om du vil legge igjen en kommentar hos meg. Ha en fortsatt fin dag!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails