Oppskrifter

mandag 7. februar 2011

Jeg ♥ hjemmestrikket tøy

LO har vært så heldig å få ullbukse, ullgenser og ullvotter strikket av mammaen til en venninne av meg. I rødt :0) Har nesten ikke noen røde klær til henne så dette var perfket. Strikket i str 2 år så det er litt stort nå, men passer nok til høsten igjen. I tillegg fikk vi med oss hjemmelagde kjøttkaker med ertestuing til som vi hadde til middag i dag, nam nam!


Og husmor som jeg er, står det nå to brød i ovnen som snart er ferdige. Gleder meg til å smake :O)

2 kommentarer:

  1. Kjempe nydelig sett. Stakar snuppa mi har ikke noe hjemmestrikka hun. mammaen hennes strikker bare til andre..:-)

    Flink du er som baker da. Håper det kommer et blogginnlegg her da med bilder og oppskrift.

    SvarSlett
  2. Utrolig fint sett! Tipper frøkna blir søt i det!

    SvarSlett

Kjempehyggelig om du vil legge igjen en kommentar hos meg. Ha en fortsatt fin dag!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails