Oppskrifter

onsdag 12. januar 2011

Nytt kjøkken og ny dukkevogn

Oi, nå har det gått nesten en uke sinden jeg blogget sist så nå må jeg nok innse at jeg er en periodeblogger, selv om jeg har lyst til å blogge litt hver eneste dag... Men noen ganger strekker ikke tiden til og andre ganger kommer blogginnleggene som perler på en snor ;o)


Et lite bilde av go'jenta

Til jul fikk Lilly Olava både lekekjøkken og dukkevogn noe som falt i god smak. Lekekjøkkenet har vi plassert i stuen/kjøkkenet så hun kan få leke med det sammen med oss. Hun er ikke så veldig glad i å leke på rommet sitt alene så derfor valgte vi denne løsningen, da kan hun holde på på sitt kjøkken mens jeg ordner på vårt kjøkken. Dukkevognen går hun frem og tilbake med i hele leiligheten og skal helst innom alle rom mens hun holder på. Og alle tre dukkene skal være med på turen.

Noen bilder av kjøkkenet som er fra Riktige Leker



Og noen bilder av dukkevognen som er av typen Brio




3 kommentarer:

  1. Å såå fint kjøkken da :)Minner meg om kjøkkenet til mormor.
    Dukkevogna var ikke dum den heller.Heldig lita frøken det.
    Mine damer er blitt for store til dukkevogn, men før man vet ordet av det så trenger de vel en større utgave.
    Hyggelig at du ble min følger.Ha en fin dag.

    SvarSlett
  2. Utrolig flott kjøkken. Ingrid fikk også kjøkken i julegave, men ikke like flott som dette. Vi har forresten helt lik dukkevogn også, bare i en annen farge. Jeg beklager at jeg har vært dårlig med kommentarene i det siste, men nettleseren min har ikke latt meg få lov til å kommenare her..Men nå gikk det :-)

    SvarSlett
  3. Fine bilder av godjenta! Så fint kjøkken, og så nydelig dukkevogn. Heldige Lilly. Skjønner godt at alle 3 dukkene vil være med å kjøre rundt i alle rommene. Gleder meg til å se dere alle 3 snart! ;o)

    SvarSlett

Kjempehyggelig om du vil legge igjen en kommentar hos meg. Ha en fortsatt fin dag!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails