Oppskrifter

tirsdag 18. januar 2011

Lysvarmer

Mens jeg satt og grublet på bacheloroppgaven i dag strikket jeg en lysvarmer. Garnet skulle egentlig brukes til en ullgenser til LO, men fant ut at det er utrolig kjedelig å strikke en hel ensfarget ullgenser i ribbestrikk, så da dro jeg heller opp bakstykket jeg hadde strikket ferdig og laget meg en lysvarmer istedet. Lysvarmeren har fått plass i vinduskarmen på kjøkkenet ved siden av serviettholderen vi kjøpte på marked i Frankrike i fjor sommer. Neste gang tror jeg jeg skal strikke en i perlestrikk i stedet, jeg har på følelsen at det blir litt finere, men er ganske fornøyd til å være den første lysvarmeren jeg har strikket.


 


Mulig det blir en lue til meg selv av resten av garnet...vi får se.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjempehyggelig om du vil legge igjen en kommentar hos meg. Ha en fortsatt fin dag!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails