Oppskrifter

fredag 21. januar 2011

AWARD!


Jeg har fått Award av herlige Fru Jacobsen og med den følger det med noen spørsmål ;o)


Ta opp nærmeste bok, og slå opp på side 18, og let frem linje 4 - hva står det der?
Den nærmeste boken: Pediatri og pediatrisk sykepleie.
Og setningen er: Årsakekene kan være mange (tabell 1).

Hva var det siste du så på TV?
Ghost Whisperer

Bortsett fra datamaskinen - hva hører du akkurat nå?
TV'n og huslyder

Når var du sist ute og hva gjorde du da?
Hentet Lilly Olava i barnehagen

Hva har du på deg nå?
Bokser, rød singlett og en grå genser

Hva var den siste filmen du så?
Max Manus, så vidt jeg husker...

Skulle du kunne overveie å flytte til utlandet?
Jepp :o) Til Danmark eller Frankrike

Nå skal awarden sendes videre til 7 stykker, og de jeg sender den til er:



GOD HELG!

1 kommentar:

  1. Tusen takk for hyggelig kommentar på bloggen min :)
    For ei søt jente du har, skikkelig sjarmtroll :) Håper du får en fin helg :)

    SvarSlett

Kjempehyggelig om du vil legge igjen en kommentar hos meg. Ha en fortsatt fin dag!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails