Oppskrifter

torsdag 9. desember 2010

Jeg hater omgangsyke!!

Noe av det verste jeg vet er å kaste opp og å være kvalm... Heldig som jeg er fikk jeg omgangsyke natt til onsdag. Heldigvis er jeg på bedringens vei nå og regner med å være på plass i praksis igjen i morgen. Og ekstra kjedelig er det at jeg måtte bruke en av studiedagene mine på å være syk. Skulle ønske de to siste ukene før jul hadde en eller to ekstra dager så jeg hvertfall hadde følt at jeg kom i mål med praksis, praksisoppgaver, lesing til eksamen og studieoppgaver før 20.desember... Men det jeg ønsker mest nå er at Lilly Olava slipper unna denne forferdeligheten.


Jaja, ha en god førjulstid, og håper din er mindre stressende en min!


3 kommentarer:

  1. neiii:-(huff jenta mi!god bedring

    SvarSlett
  2. Stakkars deg - det er absolutt noe av det verste jeg vet også. Får satse på at Lilly holder seg frisk. Klem fra Janne

    SvarSlett
  3. Det er jeg så enig i - å være kvalm og kaste opp er noe av det verste som finnes! Føler med deg, Linn-Beate. Krysser fingrene for at det ikke rammer Lilly, det er enda verre enn at vi voksne får det. God bedring og klem til deg og dine :o)

    SvarSlett

Kjempehyggelig om du vil legge igjen en kommentar hos meg. Ha en fortsatt fin dag!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails