Oppskrifter

lørdag 27. november 2010

Gode venner

I ettermiddag var Lilly Olava og jeg på besøk hos Ane, Sofie og Mathilde. Og siden jeg ENDELIG har klart å lade batteriet til kamera ble det en del bilder i dag. Lilly Olava og Sofie leker bedre og bedre sammen for hver gang de leker (det blir selvfølgelig også litt krangling). De vil helst at Ane og jeg skal være med å leke, men vi prøver så godt vi kan å få nytt kaffen vår i fred ;O) Mathilde sov under hele besøket.

Bananspising og Ane passer på at de får i seg litt vann

Picnic på rommet til Sofie


Gøy med gynge-sau og ikke lett og gynge samtidig.

Bæ bæ lille lam ble litt tørst

X factor neste


Vel hjemme, litt sliten men godt med spaghetti

Nå har snuppa lagt seg og jeg skal kose meg med finalen av Skal vi Danse mens Glenn er og tar bilder på finalen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjempehyggelig om du vil legge igjen en kommentar hos meg. Ha en fortsatt fin dag!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails