Oppskrifter

søndag 31. oktober 2010

Vi har testet Pampers Active Fit Pippi

For ca en måned siden fikk jeg en hyggelig mail fra en dame som lurte på om vi ville teste den nye bleien til Pampers, Pippi. Og selvfølgelig ville vi det. Noen dager senere fikk vi en pakke i posten med fire bleier, i samme eske var det kongler og silkepapir som Lilly Olava fant veldig spennende. Vi har vært utrolig trege med å teste dem, men nå har vi endelig fått gjort det.



I en hel dag brukte LO disse bleiene fra morgen til kveld. Bortsett fra at jeg kanskje synes de var litt små, selv om det er størrelsen vi bruker til vanlig, virket de veldig gode. De var utrolig tynne, virket behagelige og de satt godt på LO. Vi fikk ikke prøvd beliene med nr.2 da LO hadde bestemt seg for å bare tisse denne dagen. De gangene vi skiftet på henne var hun ikke klam og vi kunne sette på en ny bleie med en gang.

Konklusjon: Vi er fornøyd!
Kanskje på litt tynt grunnlag jeg kommer til denne konklusjonen, men det er resultatet jeg kom frem til etter bruk av fire bleier.

Har dere testet denne bleien?


1 kommentar:

  1. Sv : Tusen takk for det :) bare å stjele i vei :)
    Trollet mitt tåler ikke pampers så vi bruker ikke det :)

    Ha en fin dag :)

    SvarSlett

Kjempehyggelig om du vil legge igjen en kommentar hos meg. Ha en fortsatt fin dag!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails