Oppskrifter

søndag 22. august 2010

Skolestart



I morgen tidlig begynner jeg på 3. året på sykepleien. Det blir spennende etter litt over 1. år pause fra studiet. Jeg er hvertfall motivert til å komme igang igjen med studier, og ikke minst til å bli ferdig, få meg en jobb jeg trives i og ikke minst litt mer cash inn på konto hver mnd ;o) Det blir selvfølgelig rart å ha Lilly i barnehagen fulle dager og nesten ikke få noe tid med henne, men har jeg mulighet henter jeg henne tidlig så vi kan få litt mer en 2-3 timer sammen på ettermiddagen. Da jeg gikk på skolen før jeg ble gravid hadde jeg inntrykk av at alle mine medstudenter med barn var mye mer strukturerte og effektive oss uten barn... Lurer på om dette har endret seg til det bedre med meg? *krysser fingrene* Nå må frokostmatpakke til Lilly smøres, regntøy og reiseseng settes frem for å ha med til barnehagen i morgen, vesken min pakkes, jeg må planlegge hva både Lilly og jeg skal ha på oss i morgen, jeg må ta en dusj, morgendagens forelesninger skal printes ut og jeg skal prøve å slappe av litt før jeg legger meg... For i morgen må jeg opp kl 06.30, levere Lilly i barnehagen til kl 07.30 og være på HiO kl 08.30. Kan ikke si jeg gleder meg til det racet! Men det ordner seg vel :O)

2 kommentarer:

Kjempehyggelig om du vil legge igjen en kommentar hos meg. Ha en fortsatt fin dag!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails