Oppskrifter

søndag 1. august 2010

JEG VANT - JEG VANT :o)

Jippi!!! Jeg ble en heldig vinner på giweavayen hos Trines Verden. Så nå gleder vi oss til det kommer en pakke med naturlige voksfarger til oss i posten :O)

Bildet er lånt hos Trines Verden

Og for lenge siden, når jeg ble med på en av mine første konkurranser lovet jeg at jeg skulle ha min første giveaway/konkurranse når jeg vant min første giveaway/konkurranse. Så nå går hjernen i bløt for å tenke på hva en fin premie kan være. Har en ide i hodet som jeg regner med jeg går for, så følg med!

Kamera mitt er forresten, under en pute oppå sofaryggen, så i løpet av morgendagen kommer det endelig et ferietur innlegg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjempehyggelig om du vil legge igjen en kommentar hos meg. Ha en fortsatt fin dag!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails