Oppskrifter

søndag 25. juli 2010

Sykdom :O(

Her er både snuppa og jeg henglete så det blir dårlig med innlegg om dagen... Tenker daglig på at jeg skal lage et Frankrike ferie innlegg men har rett og slett ikke ork nå. Feber, hodepine, tette bihuler, forkjøelse og ikke minst en forferdelig hoste har vært på besøk hos meg den siste uken. Snuppa har vært forkjølet, hostet, hatt øyekatarr og i kveld hadde hun også 39 grader i feber. Nå har hun fått en Paracet og blitt lagt i seng og jeg skal slappe av med et par episoder av Veronica Mars før også jeg køyer.

Jeg kommer sterkere tilbake og gleder meg til å vise dere hvor fint vi har hatt det på ferie.

1 kommentar:

  1. Hoppas ni blir friska snart. Kramar från oss här i huset :-D

    SvarSlett

Kjempehyggelig om du vil legge igjen en kommentar hos meg. Ha en fortsatt fin dag!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails