Oppskrifter

lørdag 12. juni 2010

Bomtur!

Bomtur til sykehuset i natt for 1. år siden. Ble sendt hjem igjen med bare 1-2 cm åpning, smertestillende og en liten grønn pille... Da hadde jeg verdens beste søteste jordmor. Husker jeg spurte om hun hadde vakt igjen neste natt, men neida, hun skulle selvfølgelig ha fri fire dager.. Gjett om jeg sov da jeg kom hjem og piller var stukket inn og svelget? Hadde ikke sovet på over 24 timer og alt alle sa til meg var sov mest mulig, husk og hvil deg nå! Jaaaa, for det var lett??!! (selv om jeg sier det samme til alle høygravide jeg kommer over nå, hihi).



Her er jeg, vel uvitende om hva som kommer til å skje det neste døgnet :O)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjempehyggelig om du vil legge igjen en kommentar hos meg. Ha en fortsatt fin dag!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails