Oppskrifter

mandag 17. mai 2010

Sove? Jeg? Hvorfor det??

Mye mer morro å holde mamma og pappa våkne mellom 2-4 timer hver natt den siste uken... De ser litt slitne ut, men bryr meg ikke jeg! Hvem skal de pynte seg for liksom?? De har jo allerede funnet hverandre :O) Nei, kanskje jeg skal sove litt i natt da, så mamma orker og legge ut noen bilder av meg fra min første 17.mai. Jeg koste meg skikkelig hvertfall, mye morro og se på. Jeg våknet til og med ikke når mamma bar meg opp i sengen min etter at jeg hadde sovnet i vogna på vei hjem fra 17.mai toget. Tror mamman min håper på at hun får litt søvn i natt...

Hilsen Lilly Olava, nattens dronning ;O)

1 kommentar:

Kjempehyggelig om du vil legge igjen en kommentar hos meg. Ha en fortsatt fin dag!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails