Oppskrifter

mandag 15. mars 2010

Ukens Lilly Olava

Da har jeg bestemt at hver mandag legger jeg ut et nytt bilde av Lilly. Det første bilde kommer her. Det kommer selvfølgelig også andre bilder når jeg blogger om andre ting, men i tilfelle jeg er litt fraværende på bloggen i perioder skal jeg hvertfall legge ut bilde av henne hver mandag så dere får fulgt med litt. Bilde blir også lagt i høyre kolonne på bloggen og blir liggende der hele uken.


I dag har vi også vært hos legen og stakkars lille snuppa mi må begynne med astmamedisiner pga hosting og surkling i brystet over en lang periode. Får håpe dette hjelper. Ellers fikk hun sin 3. tann i går og den 4. er rett rundt hjørnet ser jeg...

Jeg fikk forresten også iphonen som jeg bestillte på torsdag i dag, men må vente til 23.mars med å bruke den pga bytte fra tele2 til telenor og det tar visst litt tid. Så nå ligger den pent i esken sin og venter på å bli brukt :O)

Ha en strålende uke!

1 kommentar:

Kjempehyggelig om du vil legge igjen en kommentar hos meg. Ha en fortsatt fin dag!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails