Oppskrifter

mandag 1. mars 2010

Praksis

I seks uker har jeg vært i praksis i hjemmesykepleien, det har vært spennende men er nå bare helt greit... Jeg gleder meg til å gå hjemme med Lilly igjen, hvertfall nå som våren forhåpentligvis er på vei. Har bare litt under to uker igjen og teller dager til jeg er ferdig. Og i august starter jeg på 3. året, det gleder jeg med til. Har hørt at studenter som har barn blir mer effektive og prioriterer tiden bedre en studenter uten barn. Blir spennende å se hvordan det blir med meg for jeg er ikke spesielt flink til å prioritere tiden riktig. Mitt studiemotto er "Alt som kan utsettes - det utsettes". Men jeg kan jo håpe på at jeg blir mer effektiv når jeg starter for fullt igjen! Det er lov til å håpe, er det ikke?

 
Kanskje det blir sykepleier av Lilly også?


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjempehyggelig om du vil legge igjen en kommentar hos meg. Ha en fortsatt fin dag!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails