Oppskrifter

tirsdag 30. mars 2010

Mitt nyeste strikkeprosjekt...og litt til :O)

Etter at jeg ble ferdig med monsterbuksen til Lilly hadde jeg lyst til å begynne og strikke et skjerf og tro det eller ei så begynte jeg :-p Så langt har jeg kommet nå.


Har også tenkt til å hekle en hvit kant rundt hele skjerfet og sy på en blomst på den andre enden. Utfordringen da er at jeg må bare lære meg å hekle først... Og det tenkte jeg youtube skulle hjelpe meg med, har funnet mange bra "lær og hekle" videoer (på link). Det er jo og der jeg har lært meg å legge opp masker og felle av masker. Jeg har en "drøm" om at jeg klarer å bli ferdig med skjerfet i løpet av påsken. Men vi får se hvordan det går innimellom oppussing av ny leilighet, som vi forresten overtar i morgen :O) Gleeder meg! Og gruer meg til oppussing, men gleeder meg til vi er ferdige og kan flytte inn!!

Nå skal vi se på Wallander og kose oss med påskeegg.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjempehyggelig om du vil legge igjen en kommentar hos meg. Ha en fortsatt fin dag!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails